اصطلاحات سئو – واژه نامه تخصصی سئو

  • توسط آزیتا قلی پور
  • ۵ ماه پیش
  • 0
اصطلاحات سئو – واژه نامه تخصصی سئو

اصطلاحات سئو – واژه نامه تخصصی سئو : این نصیب یکی‌از دیگر از قسمت های آنالیز لیست های ضروری برای وبمستران میباشد که در آن لیست اصطلاحات seo به خلاصه گفته شده است .
این چک لیست،به آنالیز مهمترین اصطلاحات رایج بهینه سازی در سال 2020 پرداخته و به نوعی یک کلمه و واژه نامه تخصصی بهینه سازی هست.

در حیث داشته باشید که هر وبمسترباید قبل از یادگیری مباحث مرتبط با seo و انجام پروژه های seo،می بایست با اصطلاحات seo و واژه و کلمه های به فعالیت گرفته گردیده در حوزه بهینه سازی،آشنا باشد.شناخت با اصطلاحات seo در‌این قسمت به طور لیست وار مهم‌ترین اصطلاحات بهینه سازی را چک می‌نماییم.این لیست تحت به نوعی به واژه و کلمه نامه تخصصی بهینه سازی محسوب می‌شود.در صورتیکه که میپندارید می بایست اصطلاحات بهینه سازی دیگری نیز به‌این لیست اضافه کنیم،شادمان خوا‌هیم شد که در نصیب ایده ها،آن را به ما اعلام فرمایید تا آن را به لیست اصطلاحات بهینه سازی اضافه نماییم.در حیث داشته باشید که برای هرکدام از اصطلاحات seo،فقط توضیحات بسیار کوتاهی داده شده‌است.

مقصود در‌این قسمت دسترسی سریع به اصطلاحات seo بوده این برگه به طور متوالی در هم اکنون بروز رسانی خواهد بود و مطالب این صفحه به گذر زمان مقطع به روز شود.بهینه سازی یا این که  Search Engine Optimization :seo صفحه های وب سایت برای موتور های کاوش به عنوان مثال گوگل

HEO یا این که Human Experience Optimization :
سئو رابط کاربری وب سایت برای تجربه کاربری بهتر در وبسایت،پباده سازی ظواهر تارنما و استفاده کننده پسند کردن صفحه ها وبسایت برای لذت یوزرها در تارنما شما

SEM یا این که Search Engine Marketing :
بازاریابی موتورهای کاوش

SMM یا این که Social Media Marketing :
بازاریابی با استعمال از شبکه‌های‌اجتماعی

SMO یا این که Social Media Optimization :
seo صفحه های وبسایت به وسیله شبکه‌های‌مردمی

PPC یا این که Pay Per Click :
پرداخت به ازای هر کلیک – سبکی از تبلیغات که مخارج آن بر مبنای تعداد کلیکی که روی تبلیغ انجام می گردد،اخذ می‌شود.

SERP یا این که Search Engine Result page :
شیت لیست گردیده نتیجه ها کاوش در یک موتور کاوش

UX یا این که User Experience :
تجربه کاربری – تولید شم خوب و لذت در مخاطب،با طراحی صفحه های و مکانیزم های مطلوب در تارنما

UI یا این که User Interface:
رابط کاربری – خواسته به عبارتی ظواهر مهم صفحه ها وب سایت

Keyword :
کلمه و واژه کلیدی – میتواند عبارت کلیدی هم باشد که قصد داریم با آن اشخاص به یک صفحه تارنما ما دسترسی داشته باشند.

 

اصطلاحات سئو – واژه نامه تخصصی سئو

 

On Page بهینه سازی :
سئو صفحه های داخلی وب سایت برای موتور های کاوش

Off Page بهینه سازی :
سئو خارجی تارنما برای موتور های کاوش دربرگیرنده ساخت‌و‌ساز پیوند های خارجی یا این که لینک و پیوند بیلدینگ و شبکه‌های‌عمومی

Backlink :
لینک و پیوند های داده گردیده به ازای هر صفحه خاص از وبسایت شما

Responsive Design :
پباده سازی واکنشگرا – طراحی وب سایت بسته به صفحه اکران های گوناگون برای اجرای تارنما،قابل تغییر هست.

OBL یا این که Out Bound Link :
تعداد پیوند های خروجی از یک شیت از وبسایت شما

Referring Domain :
هر دامنه که به یک کدام از صفحه های شما پیوند داده میباشد.

Outbound Links :
پیوند های بیرون گردیده یا این که به عبارتی خروجی از یک شیت وبسایت شما

Internal Links :
لینک و پیوند های داخلی سایت شما که در بین صفحه های تارنما شما مو جود میباشد.

Meta Tag:
تگ های متا که در سورس صفحه های وبسایت شما برای درج داده ها متا مرتبط با آن برگه قرار داده شده‌است.

Anchor Text :
تیتر هر پیوند که عبارتی میباشد که استفاده کننده آن را مشاهده کرده و بوسیله مخاطب قابل کلیک میباشد.

 

اصطلاحات سئو – واژه نامه تخصصی سئو

 

Heading Tag :
تگ های تیتر مشتمل بر تگ های h1 و h2 و h3 و h4 و h5 و h6 هست که تگ h1 مهمترین این تگ های تیتر می‌باشد.از مهمترین اصطلاحات بهینه سازی هست.با استعمال از تگ های تیتر می توان مرتبه اهمیت هر قسمت از صفحه وبسایت را معلوم نمود.

Content Marketing :
بازاریابی محتوا – تولید محتوا برای جذب استفاده کننده و بعد تولید فروش در وبسایت

Link Building :
ساخت‌و‌ساز پیوند ها برای صفحه ها تارنما شما – بخشی از فرایند سئوی خارجی وبسایت

Web 2 :
تارنما هایی که نقش مهم برای ایجاد محتوا آن وبسایت و مدیر آن،بر عهده یوزرها آن وب سایت هست مانند تالارهای مصاحبه،تارنما ویکی پدیا،سیستم های بلاگ دهی،وبسایت نیازمندی ها،شبکه‌های‌عمومی

Wiki :
وب سایت های با محتوای دانشنامه و وبسایت های راهنما – ذیل تیم از وب سایت های Web 2

HTML یا این که Hyper Text Markup Language :
یک زبان نماد گذاری برای اکران صفحه های و محتویات تارنما شما

HTTP یا این که Hyper Text Transfer Protocol :
روشی برای تبادل رابطه فی مابین کامپیوتر یوزرها و داده های موجود روی سرور – رسمی برای انتقال داده های به شکل HTML

HTTPS یا این که HTTP Secure :
شیوه امن برای HTTP که اطلاعات به طور رمزگذاری گردیده بین نودهای متفاوت ، انتقال داده می‌گردد.

FTP یا این که File Transfer Protocol :
شیوه یا این که رسمی برای انتقال فولدر فی مابین دو نود متعدد در سطح اینترنت – انتقال فولدر های مایحتاج به سرور با به کار گیری از پروتکل FTP انجام می‌گردد.

 

اصطلاحات سئو – واژه نامه تخصصی سئو

 

Server Side :
سمت سرور – به تمامی اعمال و محاسباتی که در سبک کلایت – سرور،در قسمت سرور انجام می گردد(به عنوان مثال ساخت صفحه های تارنما و ارسال به استفاده کننده در جهت سرور انجام میگردد)

Client Side :
سمت کلاینت یا این که سمت مخاطب – کارهایی که در سبک کلاینت – سرور در قسمت کلاینت انجام میگردد به عنوان مثال مجموع شغل های که در مرورگر استفاده کننده به انجام می‌رسد.

CSS یا این که Cascading Style Sheet:
زبانی نشانه گذاری برای تغییر‌و تحول صورت دادن ظواهر تارنما شما

JavaScript :
یک گویش سمت کلاینت برای ساخت‌و‌ساز ارتباط با مخاطب و انجام اعمال متعدد در مواجهه با اعمال مخاطب در یک ورقه وب سایت در سوی کلاین

Ajax یا این که Asynchronous JavaScript And XML:
یکی‌از فناوری های پرکاربرد اینترنت برای بارگذاری کردن بخشی از محتوای یک شیت سوای بار گذاری شدن مجموع داده ها یک برگه

Title :
تیتر یک شیت سایت شما – موجود در تگ title هر برگه وب سایت شما

Text to HTML Ratio :
نسبت کدهای یک برگه به متن آن

CTR یا این که Click To Rate :
نرخ کلیک – درصورتی که سایتی در نتیجه ها کاوش در روز ۱۰۰ توشه اکران داده خواهد شد و به تعداد ۳۰ توشه بر روی فیض کاوش در SERP کلیک خواهد شد،در فیض نرخ کلیک آن برابر ۳۰ درصد می‌باشد.

نسبت لغت ها کلیدی به متن – درصد تکرار واژه یا این که عبارت کلیدی نسبت به مجموع متن یک برگه وبسایت

 

اصطلاحات سئو – واژه نامه تخصصی سئو

 

Over Optimization :
seo بیشتراز حد یک صفحه وب سایت

Keyword Stuffing :
تکرار کلمه و واژه کلیدی در یک متن به طور غیر طبیعی و تصنعی برای فریب موتورهای کاوش

Crawler یا این که Spider یا این که Robot :
خزنده یا این که ربات – موتور کاوش برای گردآوری داده ها وب سایت شما از طرحی به کارگیری می نمایند که به طور اتومات به وبسایت شما سر زده و داده ها گوناگون را از صفحه های تارنما شما،اخذ می نماید.

Hit :
مرجعی که یک crawler یا این که به عبارتی خزنده موتور کاوش،به واسطه آن وارد صفحه دیگری می گردد.در واقع به ازای هر پیوند مو جود در یک برگه و تصاویر مرتبط با آن و خویش پیوند وارداتی به صفحه،تعداد hit های یک برگه به حساب آوردن می گردد.

Visit و Visitor :
تعداد بازدید از یک صفحه و تعداد بازدید کنندگان یک شیت

Unique Visit و Unique Visitor :
تعداد بازدید مخصوص از یک برگه و تعداد بازدید کنندگان مخصوص یک صفحه

Bounce Rate :
نرخ خروج – درصد بیرون شدن یوزرها از صفحه وبسایت شما فورا بعداز ورود به آن و سوای انجام دادن کاری در صفحه وب سایت شما

Alexa Rank :
سکو ای در وب سایت الکسا که گویا واحد سنجش پربیننده بودن وب سایت شما نسبت به بقیه وبسایت ها می‌باشد.

Google Page Rank :
عددی دربین صفر تا ده داده گردیده بوسیله گوگل به وب سایت ها برای نشان دادن توان یک وبسایت(این ترازو منسوخ شده‌است و گوگل دیگر از آن به کارگیری نمی نماید)

Google Trend :
خدمت ارائه گردیده به وسیله گوگل برای اکران ترازو عشق و علاقه مندی یوزرها به موضوعات متعدد در یک حوزه،اکران داده گردیده در قالب نمودار برای مقایسه راحت تر

Google Keyword Planner :
یک قسمت از خدمت تبلیغات گوگل برای طرح ریزی برای کلمه ها کلیدی و تعداد کاوش آنها و بها پیشنهادی آن

Cache :
روند ذخیره سازی داده های تکراری جهت ارتقاء سرعت لود صفحه های تارنما – مفید در اکران نتیجه ها کاوش به وسیله یوزرها

 

اصطلاحات سئو – واژه نامه تخصصی سئو

 

Personalized SERP :
فردی سازی حاصل کاوش گوگل بر پایه ی تعداد بازدید های شما از یک تارنما یا این که با اعتنا به cache مرورگر شما

White Hat بهینه سازی :
نحوه های انجام بهینه سازی وبسایت و seo صفحه ها وبسایت تماما مطابق با ضوابط موتور های کاوش

Black Hat بهینه سازی:
طریق های انجام seo وب سایت و seo صفحه های تارنما به شیوه های غیر معمول و با قصد به دور زدن و فریب موتورهای کاوش

Gray Hat بهینه سازی :
مخلوط شیوه های انجام seo وبسایت و seo صفحه ها وب سایت هم طبق ضوابط موتور های کاوش و هم به شیوه های غیر معمول به گونه ای که سبب ساز جریمه وب سایت ما نشوند.

Google Algorithms :
الگوریتم های گوگل، قواعدی که گوگل به بوسیله آن، حاصل کاوش را اکران داده و وب سایت ها و مطالب مربوط به آن را جايگاه بندی می نماید

Spam :
هر چیز مزاحمت کننده در اینترنت

Impression :
میزان دیده شدن – در seo به واحد سنجش چشم گردیده در SERP گفته میشود.

Site Map :
نقشه وبسایت که مشتمل بر Internal Link های وب سایت شما و نشانی صفحه ها وبسایت شما است – جهت بهتر index شدن صفحه ها شما بوسیله موتورهای کاوش

 

دریافت مشاوره منحصر به فرد seo وب سایت
یک مجال بی سابقه برای مشاوره اختصاصی بهینه سازی وب سایت !!!

آیا نیاز به ساختن یک استراتژی جهت seo سایت خویش دارید؟ کارشناسان زاراکدبهترین برنامه و پلن را برای شما تدارک خواهند دید.

اصطلاحات سئو – واژه نامه تخصصی سئو

Traffic :
واحد سنجش بازدید یک وب سایت
Query :
دراصطلاحات بهینه سازی در معنای درخواست از موتور کاوش برای جستجوی یک عبارت
Alt Image :
متن جایگزین عکس در صفحه های وبسایت شما
Authority :
در اصطلاحات بهینه سازی در معنای اعتبار هست.
Domain Authority :
در اصطلاحات بهینه سازی به معنای اعتبار دامنه یا این که به عبارتی توان یک دامنه است.
Page Authority :
در اصطلاحات بهینه سازی در معنای اعتبار یک صفحه یا این که به عبارتی اقتدار یک برگه می‌باشد
Blog Comment Backlink :
پیوند هایی که در درون نظرها وب سایت شما قرار داده می گردند و مقصود آن پیوند سازی برای یک تارنما دیگر در وبسایت شماست.
اصطلاحات سئو – واژه نامه تخصصی سئو
Directory Website :
خواسته از آن در اصطلاحات بهینه سازی ، تارنما های دایرکتوری یا این که به عبارتی وبسایت های دارنده فهرست بندی با دسته بندی موضوعی است.
Redirect :
انجام فعالیت انتقال داده شدن از یک پست الکرونیکی به نشانی دیگر
Redirect Links :
ارجاع از یک نشانی به وبسایت دیگری به وسیله لینک و پیوند ها
robot.txt :
فولدر موجود در روت اساسی وب سایت شما که در آن مندرج موتورهای کاوش حق دسترسی به چه جاهایی از تارنما شما‌را دارا‌هستند.
برگه ۴۰۴ :
کاغذ ای نشان دهنده وجود نداشتن صفحه درخواستی به وسیله مخاطب هست.
Crawler Error :
هنگامی ربات های خزنده وارداتی به تارنما شما در نظارت یک صفحه وبسایت شما با نقص‌ مواجه شوند و نتوانند آن را به صدق بخوانند.
Ranking :
در اصطلاحات seo در معنای جايگاه بندی هست.
Reputation and Popularity :
میزان مشهور بودن و دوستداشتنی بودن و آوازه یک وبسایت
Social Network :
کانال اجتماعی
اصطلاحات سئو – واژه نامه تخصصی سئو
Social Signals :
نماد های شبکه‌های‌عمومی – در اصطلاحات seo خواسته به عبارتی لایک و اشتراک و کامنت ها در شبکه‌های‌مردمی دارای اعتبار همانند صورت بوک و گوگل پلاس و توئیتر است.
Paid Links :
لینک های مبلغی – در اصطلاحات به پیوند های گفته میشود که آن‌ها‌را می‌خرید
Gust Post :
پست مهمان – در اصطلاحات بهینه سازی به نوشته ای گفته می‌گردد که به وسیله مولف ای غیر از نویسندگان و صاحبان یک وب سایت، مننتشر می‌شود.
Image Link :
لینک و پیوند های سوای متن و قرار داده گردیده بر روی یک تصویر
پیوند سازی داخلی:
لینک و پیوند سازی داخلی، به پیوند هایی گفته می‌گردد که از یک صفحه بر روی یک دامنه، به یک صفحه دیگر از به عبارتی دامنه، اشاره می نماید. این لینک و پیوند ها برای راهنمای جنبش یوزرها دربین صفحه های یک دامنه، بسیار زیاد به کارگیری می‌شود.
می توان اذعان کرد رابطه میان صفحه ها یک وبسایت، بوسیله لینک و پیوند سازی داخلی برای ربات های گوگل، معلوم میشود.
گونه های لینک و پیوند های داخلی یک وبسایت:
همانطور که در نصیب گذشته ذکر شد، لینک و پیوند هایی که در درون یک دامنه، از برگه به برگه ای دیگر داده می گردد، تحت عنوان لینک و پیوند داخلی محسوب میگردد.
اشکال لینک و پیوند های اساسی داخلی در یک تارنما عبارتند از:
پیوند در برگه نخستین وبسایت
پیوند در منوهای وبسایت
لینک و پیوند در هدر تارنما
پیوند در فوتر وبسایت
لینک و پیوند در محتوا یا این که مقاله ها وب سایت
لینک و پیوند در سایدبار های وبسایت
اصطلاحات سئو – واژه نامه تخصصی سئو
Forum Links :
پیوند های موجود در سالن های گفت‌و‌گو یا این که در انجمن ها
Sandbox :
در اصطلاحات بهینه سازی به وقتی گفته میگردد که وبسایت های جدید احداث گردیده در نتیجه ها کاوش اکران داده نمیشوند یا این که چنانچه وبسایت در گیر اشکالات مرتبط با seo می شود.
Hidden Link :
پیوند نهفته – در اصطلاحات بهینه سازی به لینک و پیوند هایی گفته میشود که در طرز های بهینه سازی کلاه سیاه از آن به طور پنهان، به کارگیری می گردد.
Hidden Text :
متن پنهان – در اصطلاحات بهینه سازی به متن هایی گفته می‌شود که در شیوه های seo کلاه سیاه از آن به طور نهفته، در داخل یک صفحه ، به کارگیری می‌گردد.
URL یا این که Uniform Resource Location :
آدرس یا این که ایمیل صفحه های
Domain Name :
اسم دامنه – بخشی از نشانی یک وب سایت یا این که به عبارتی بخشی از URL
Stop Word :
لغات زیاد مصرف شده در سطح اینترنت مثل: “کلیک نمائید” یا این که “اینجا” و شبیه آنان
CMS یا این که Content Management System :
سیستم مدیر محتوا مانند وردپرس ، جوملا یا این که دروپال و شبیه آنها
Index :
در اصطلاحات seo،مفهوم آن به‌این بستگی داراست که کاربردی اسمی داشته باشد یا این که فعل باشد.درصورتی که تحت عنوان نام در اصطلاحات بهینه سازی مصرف شود خواسته دیتابیس موتور های کاوش می‌باشد که محتویات تارنما های متعدد در آنان ذخیره شده‌است.
در صورتی تحت عنوان فعل به فعالیت برده خواهد شد،مضمون‌ آن انجام مراحل اضافه شدن یک صفحه به دیتابیس یک موتور کاوش است.
Indexed Pages :
صفحه های ذخیره گردیده در مقر داده موتورهای کاوش
صفحه های زامبی یا این که Zombie page :
صفحه ها زامبی یا این که زامبی پیج ها،به صفحه ها گفته می‌گردد که نه زنده میباشند و نه مرده محسوب میگردند و عملا در آنها هیچ مقصود خاصی برای وبسایت در لحاظ گرفته نمی‌شود.این صفحه های خیر فقط داده ها اساسی و خیر برای یوزرها ندارند،بلکه سبب سرگرم شدن بازدید کننده وبسایت و همین طور ربات گوگل نیز نمیشوند.
این صفحه ها،صفحات شبیه با لغت ها کلیدی صفحات دیگر تارنما میباشند که اولیه سبب ساز می‌شوند که منجر مصرف crawl budget شما شوند.
دوم منجر خواهند شد که ترافیک صفحه ها غرض مهم وبسایت را از فی مابین ببرند حذف صفحه ها زامبی،منجر ارتقا ترافیک اثر گذار تارنما شود.

دریافت مشاوره منحصر به فرد seo وب سایت

یک مجال بی سابقه برای مشاوره اختصاصی بهینه سازی وب سایت !!!

آیا نیاز به ساختن یک استراتژی جهت seo سایت خویش دارید؟ کارشناسان زاراکد بهترین برنامه و پلن را برای شما تدارک خواهند دید.

اصطلاحات سئو – واژه نامه تخصصی سئو

ADWORDS :
اسم سرویس تبلیغات کلیکی گوگل
ADWORDS Site:
سایتی که در برگه نتیجه ها کاوش گوگل بر طبق سیستم adwords گوگل به اکران در آمده میباشد.
Conversion :
تبدیل – در کل به انجام هدفی گفته میشود که شیت تارنما ما برای آن ایجاد شده است.این کار میتواند کلیک کردن، پر کردن یک فرم تصاحب کردن داده ها یا این که نام نویسی در یک تارنما باشد.
Conversion Rate :
نرخ تبدیل – درصدی از اشخاص می باشد که مقصود صورت گرفته در تبدیل را،اجرا می نمایند.در واقع درصدی که به ما درصد تبدیل را در صفحه متبوع نشان میدهد.
Conversion Form :
فرمی که از آن برای انجام تبدیل منفعت گرفته می گردد.
Landing Page :
صفحه ها فرود که اساسا برای انجام تبدیل یا این که به عبارتی conversion پباده سازی می گردند و مقصود خاصی را دنبال می نمایند.
Link Exchange :
یک گروه  از سایت ها که در کنار هم مشابه یک web ring فعالیت می نمایند.
Follow Links :
لینک و پیوند های عادی با امکان انتقال اعتبار
No Follow Links :
لینک و پیوند هایی فارغ از انتقال دادن اعتبار از تارنما منبع در باطن آن‌ها مقدار خواص rel برابر با nofollow قرار داده شده‌است.این یعنی تارنما مقصد آیتم تایید بدون نقص از طرف تارنما مبدا وجود ندارد.
GWT یا این که Google Webmaster Tools یا این که Google Search Console :
ابزار ارائه گردیده بوسیله گوگل برای وبمستران برای اینکه به آن‌ها نشان دهد صفحه های سایتشان به چه شکلی در حاصل جستجوی گوگل نشان داده میشود و همین طور چه مشکلاتی در خصوص وب سایت و بهینه سازی وبسایت موجود میباشد.
Google Analytics :
ابزار تحلیلی گوگل برای وبمستران در رابطه جزئیات بازدید از صفحه های وب سایت شما
Link Farm :
مزرعه لینک و پیوند – در اصطلاحات بهینه سازی به تارنما هایی گفته میگردد که به طور گروهی و با غرض ارتقاء رنکینگ وب سایت ها،به همدیگر لینک و پیوند گردیده اند.
Link Popularity :
در اصطلاحات بهینه سازی به تعداد و کیفیت وب سایت هایی گفته می گردد که به تارنما شما لینک و پیوند داده اند.
Local Search :
کاوش محلی – در اصطلاحات بهینه سازی به هنگامی گفته می گردد که حاصل کاوش مبتنی بر محل استفاده کننده برای وی ارسال میگردد.
Organic Search :
وقتی رخداد می افتد شما وارد صفحه کاوش یک موتور کاوش گردیده و عبارتی را سرچ میکنید.به حاصل اکران داده گردیده به وسیله موتور کاوش نیز Organic Search Results گفته می‌گردد.
Paid Listing :
اصطلاحی در SEM یا این که به عبارتی Search Engine Marketing هست.در اصطلاحات رایج seo ، این در معنای است که شما با پرداخت پول،منجر میشوید تا در لیست حاصل کاوش (صرف لحاظ از صحیح بودن بهینه سازی آن) قرار بگیرید.یک مجال بی سابقه برای مشورت منحصربه‌فرد seo وب سایت !!!
برگه لندینگ یا این که Landing page:
در واقع به صفحه های هدفی،لندینگ پیج گفته میگردد،که ما بخواهیم ترافیک هدفمندی را به سوی آن‌ها روانه کنیم.مهمترین خواص یک لندینگ پیج این میباشد که می بایست یک CTA هدفمند یا این که به عبارتی مبادرت به فعالیت معلوم داشته باشد.
در واقع ما از گذشته روالی را برای یک کاغذ مهیا میکنیم تا مخاطب هنگام ورود به شیت،مبادرت به کار خاصی را برای ما انجام دهد
اشکال لندینگ پیج:
هر نوع صفحه ای قادر است یک لندینگ پیج برای ما محسوب خواهد شد؛ ولی در مجموع عموما خواهیم توانست انواعی مثل تحت را داشته باشیم:
صفحات نوشته ی علمی
صفحه ها دسته بندی
صفحه ها متاع
صفحات دانلود
صفحات عضویت
صفحات اکران صوت یا این که ویدیو

دریافت مشاوره منحصر به فرد seo وب سایت

یک مجال بی سابقه برای مشاوره اختصاصی بهینه سازی وب سایت !!!

آیا نیاز به ساختن یک استراتژی جهت seo سایت خویش دارید؟ کارشناسان زاراکد بهترین برنامه و پلن را برای شما تدارک خواهند دید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *