مهمترین نکات تولید محتوا در وردپرس

  • توسط آزیتا قلی پور
  • ۶ ماه پیش
  • 0
مهمترین نکات تولید محتوا در وردپرس

مهمترین نکات تولید محتوا در وردپرس ما در این مقاله قصد داریم مهم ترین نکات تولید محتوا در وردپرس را برای شما به اشتراک بگذاریم. در این نوشتار شما با کاربردی ترین و بنیادین ترین طریق های سئو داخلی در وردپرس آشنا خواهید شد. پس با ما همراه باشید در bia2seo.ir

همان طور که می دانید بازاریابی تولید درونمایه از دسته سرآمد ترین راه های بازاریابی در وب سایت ها و به طور کلی فضای مجازی می باشد. امروزه سایت ها بدون محتوای با کیفیت، از ارزش بالایی برخوردار نیستند. ما همش بر فرآوری درونمایه ی با ارزش و با کیفیت تاکید داریم. اما برخی مواقع یک محتوای متناسب با کسب وکار و با کیفیت نمی تواند آن طور که باید موثر واقع شود، می دانید انگیزه این فرمایش چیست؟ بله صحیح گمان زدید، دلیل سئو نبودن محتوا می باشد.

تولید درونمایه در وردپرس و سئو محتوا

امروزه تولید محتوا در وردپرس راحت تر و ساده تر انجام می گیرد. تقریباً اکثر سایت ها با قالب وردپرس طراحی می شوند. به علت ساده تر بودن طراحی و  وانگهی راحت تر بودن کاربر برای کار در آن، به عنوان یکی از دوست داشتنی ترین قالب های طراحی وب سایت تبدیل شده است. یکی از نکاتی که مایه محبوبیت قالب وردپرس شده است، داشتن افزونه ای برای بهینه سازی سئو درونمایه می باشد. از بهترین افزونه هایی است که امروزه به فراوانی استفاده می کنند. این افزونه به شما این امکان را می دهد که علاوه بر بهینه سازی متا تگ ها، تمامی دشواری ها مربوطه را برطرف کنید و کلمات کلیدی اصلی را مشخص کنید. در پیوست نکات سئو محتوا در وردپرس را بیان می کینم. این نکات را می توانید در کل محتوا فرآوری شده در وردپرس انجام دهید

مهم ترین نکات تولید درونمایه در وردپرس

1-روی یک واژه کلیدی تمرکز نکنید.

در فرآوری درونمایه در وردپرس فقط روی یک واژه کلیدی تمرکز نکنید. افزونه های وردپرس به شما این امکان را می دهد که کلمه کلیدی اصلی متن خویش را مشخص کنید. و علاوه بر کلمه کلیدی اصلی، واژه های کلیدی دیگری نیز برای محتوای خویش انتخاب کنید. البته در نظر داشت باشید که واژه ها کلیدی نباید بیش از حد در متن تکرار شود، زیرا کیفیت درونمایه را پایین می آورد و مخاطب از خواستن متن خسته  و دل زده می شود.

در قالب یک نمونه برای شما توضیح می دهیم: اگر قصد دارید در طراحی سایت محتوا منتشر کنید، باید نخست کلمه کلیدی خود را در کادر مورد عقیده وارد کنید و سپس در درونمایه به میزان مناسب ذکر کنید. چگالی تعیین شده برای کلمه کلیدی اصلی در متن 1تا 3 درصد می باشد. حال برای ممانعت از دل زدگی خواننده می توانید از کلمات کلیدی دیگری مشابه طراحی وب سایت، طراحی سایت خبری و … به کار ببرید.

مهمترین نکات تولید محتوا در وردپرس

مهمترین نکات تولید محتوا در وردپرس

 

 

2- به متا تگ‌ها توجه کنید.

افزونه ی وردپرس این امکان را به شما می دهد که بتوانید متا تگ ها را براساس متا تگ عنوان و متا تگ پایین عنوان ها و متا تگ توضیحات مشخص کنید. باید اصول نوشتاری متا تگ ها را به درستی به کار ببرید. برای متا تگ عنوان باید یک بار واژه کلیدی اصلی را در عنوان به کار ببرید. بهتر است که کلمه کلیدی در ابتدای عنوان باشد و با یک علامت دش (-) از سایر کلمات در عنوان متمایز شود. به عنوان مثال: این عنوان را به این شکل باید در وردپرس وارد کنید(طراحی تارنما – اصول و تکنیک های طراحی).

متا تگ توضیحات، در گوگل دارای اهمیت بسیار زیادی است. طول متا تگ توضیحات به 320 کارکتر اضافه شده است. باید در هنگام تولید محتوا در وردپرس کلمه کلیدی در ابتدای متن استفاده شود و در توضیحات چند بار کلمه کلیدی را بکار ببرید.

3- کلمات را در مکان مناسب به کار ببرید.

اگر شما تعداد کلمات کلیدی را در هنگام فرآوری محتوا در وردپرس به واقعیت به کار نبرید، افزونه وردپرس این آگاهی را به شما می دهد که واژه های کلیدی متناسب با کارکترها نیست. چگالی واژه ها کلیدی بین 1 لغایت 3 درصد می باشد. چگالی کلمات کلیدی باید با پروا به میزان مطالب بیش تر شود. بهتر است فضا افزودن واژه ها کلیدی در ابتدای متن و یا هر پاراگراف باشد. در ذیل عنوان ها نیز باید دست کم یک بار به کار برود. در پاراگراف پایان نیز توصیه می شود از واژه کلیدی به میزان یک بار استفاده گردد.

مهمترین نکات تولید محتوا در وردپرس

مهمترین نکات تولید محتوا در وردپرس

مهمترین نکات تولید محتوا در وردپرس

4-برچسب زدن

در افزونه وردپرس در هنگام تولید درونمایه به کاربر این امکان را می دهد که برای محتوای خویش برچسب ایجاد کنند. البته تگ برچسب مانند قبل در سئو درونمایه آن چنان اهمیت ندارد اما برای بخش بندی کردن مطالب زیاد سودمند عمل می کند و برای ارشاد کاربران سودمند می باشد.

با توجه به رشد فناوری اطلاعات و همچنین فرآوری متعدد اطلاعات در چند سنه گذشته، فرآوری محتوا، بازاریابی محتوا، رده بندی محتوا و راهبرد تولید محتوا، نقش خیلی مهمی در توسعه کسب وکار و فروش محصولات و وفاداری مشتری و به دست آوردن مشتریان جدید ایفا می کند.

5-برگزیدن عنوان

عنوان ها و واژه ها کلیدی را در فرآوری محتوا انتخاب کنید که بیش ترین آمار جست و جو را در موتور های جست و جو گر دارد. عنوان ها و متن محتوا تکراری نباشد. عنوان را به صورت جذاب بنویسید.

6-به کارگیری تگ ها

از تگ های پایین حتماً برای فرآوری درونمایه در وردپرس استفاده کنید. تگ های مطرح شده برای سئو محتوا بسیار کمک کننده خواهد بود. از تگ های h1  تا h6 استفاده کنید. استفاده از تگ ها مایه جلب توجه و خوانایی مطالب می شود. به ترتیب از اولین تگ تا پسینیان تگ اهمیت مطالب را بیان می کند. تگ H1 مهم ترین مطلب را مشخص می کند. بیش از حد نیز از تگ ها بهره‌گیری نکنید.

تگ H1 برای عنوان اصلی به پیشه می رود و باید یک بار استفاده شود. تگ H2 برای عنوان های داخلی به کار می رود و تا حداکثر 2 تا 5 بار می توانید بهره‌گیری کنید. H3 برای ذیل عنوان های داخلی به کار می رود و لغایت 6 بار می تواند تکرار شود. کوشش کنید از تگ ها به درستی استفاده کنید و واژه های کلیدی و عنوان ها را bold کنید.

مهمترین نکات تولید محتوا در وردپرس

مهمترین نکات تولید محتوا در وردپرس

7- از عکس ها بهره‌گیری کنید.

در فرآوری محتوا در وردپرس از عکس های با کیفیت و مربوط به درونمایه استفاده کنید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *