گونه های تولید محتوا

  • توسط آزیتا قلی پور
  • ۵ ماه پیش
  • 0

گونه های تولید محتوا : کلیه کمپانی‌ها و کسب و امور برای معرفی کالا خویش، مستلزم محتوایی می‌باشند که معرف آن ها و با کیفیت باشد. قبل از تثبیت توصیه، برای برآورد تعرفه ساخت محتوا، بایستی نوع محتوا را مشخص و معلوم فرمایید. نوع محتوا را هدف ها شما معلوم می‌نماید.

گونه های تولید محتوا

محتوا اشکال مختلفی دارااست، اما مهم‌ترین‌ موضوعات در چهار تیم پایین قرار میگیرد:

ایجاد محتوای آموزشی: اموزش در مورد تخصصی و کاربردی
ساخت محتوای اطلاع‌رسانی: ساخت‌و‌ساز مطالب دانستنی یا این که خبرها دارای ارتباط
ساخت محتوای سرگرمی و تفریح: ساخت محتوا در قضیه های عام تر به قصد وقت گذرانی
ساخت و ساز محتوا برای ترغیب کاربر: در‌این نوع محتوا، غرض ساخت علت در کاربر به قصد استعمال از سرویس ها و تولید ها شماست.

این چهار دسته از سرویس ها ساخت و ساز محتوا، به صاحبان کسب و امور امداد می‌نماید تا برای توصیه محتوا فرمت مورد نیاز خویش را تعیین نمایند. خواسته از فرمت، پیاله ارائه محتواست که میتواند متن، تصویر، کارتون، عکس برداری، تهیه و تنظیم فیلم، تولید اپ و… باشد.

 قالب ایجاد محتوا:
یک کدام از معیارهای احتساب تعرفه ساخت و ساز محتوا، فرمت ارائه آن میباشد. واحد سنجش احتساب هزینه ساخت محتوا متنی به طور ترجمه یا این که تالیفی، مختلف از ساخت‌و‌ساز محتوا در قالب کارتون و اینفوگرافی میباشد.

ساخت و ساز محتوا متنی:

این نوع ایجاد محتوا بیشتر برای نگارش نوشته ی علمی یا این که پست وب لاگ و تارنما مصرف شده و رعایت اصول بهینه سازی در آن، موجب ارزشمندی آن می‌شود.
ساخت‌و‌ساز محتوا گرافیکی و تصویری: این نوع ساخت‌و‌ساز محتوا دربرگیرنده تصویرسازی، عکسبرداری، کلاژ و بقیه تکنیک های تصویری می‌گردد. معمولا برای ایجاد محتوا کانال‌های اجتماعی از این نوع محتوا استقبال وسیع ای میگردد.

ساخت و ساز محتوا ویدیویی:

محتوا ویدیویی با مقصود فراگیری یا این که تبلیغ، بسیار دیدنی میباشد و امکان وایرال شدن را داراست. در اکثر زمان ها کمپین‌های بازاریابی، از محتوا ویدیویی استعمال می گردد.
ساخت و ساز محتوا صوتی: این نوع ساخت محتوا مخاطبان خاصی را غرض خویش قرار می‌دهد. تهیه و تنظیم پادکست صوتی، درگیر‌کننده میباشد و در عین اکنون توانا به برقراری تعامل با کاربر میباشد.
از دربین محتواهای ذکر شده، هزینه ساخت و ساز محتوا ویدیویی و صوتی بیشتر از دیگر محتواهاست؛ چون به استودیو و ضبط صدا و تدوین نیاز دارااست.

گونه های تولید محتوا

گونه های تولید محتوا

سرویس ها ساخت محتوا
ساخت و ساز هرگونه محتوا نیاز به اپلیکیشن داراست. این نرم افزار عموما به وسیله تیم بازاریابی و محتوا هر شرکتی تهیه و تنظیم میشود. در کمپانی‌هایی که قسمت بازاریابی و محتوا ندارند، سرویس ها ساخت‌و‌ساز محتوا برون‌سپاری می‌گردد و تیم بازاریابی بر پایه ی نیازهای اجرایی خویش، هزینه ایجاد محتوا را برآورد می‌نماید.

او‌لین قدم در توصیه ایجاد محتوا، تدوین استراتژی محتوا میباشد که در راستای استراتژی بازاریابی نوشته میگردد. درواقع اهمیت استراتژی محتوا در آن میباشد که تکنیک‌های تبلیغی، برهه زمانی‌بندی و هدف ها را معین می‌نماید. براین اساس سرویس ها ساخت‌و‌ساز محتوا حرفه‌ای به این شکل خواهد بود:

تدوین استراتژی محتوا
تهیه و تنظیم برند استوری
گزینش اسلوگان و شعار
ترجمه مطالب مربوط به حوزه کاری شما از منبع دارای اعتبار
تحقیق کلمه ها کلیدی و به کارگیری در ایجاد محتوا
ایجاد محتوا مبتنی بر استانداردهای بهینه سازی
ساخت‌و‌ساز محتوا برای کانال‌های اجتماعی
ساخت و ساز محتوا گرافیکی و تصویرسازی برای کانال‌های اجتماعی و وب سایت
تهیه و تنظیم طرح ویدئو تبلیغی و ایجاد آن
پباده سازی کمپین بازاریابی محتوایی
ایجاد نوشته‌ی‌علمی seo برای وب لاگ و وبسایت
تصحیح و به‌روزرسانی متن‌های مو جود تارنما یا این که وب لاگ
پیوند‌سازی و تبادل لینک و پیوند با وبسایت‌های مرجع در حوزه تخصصی

همانگونه که مراعات می کنید، تمامی محتواها از یک فرآورده نیستند و مدت و هزینه یکسانی برای ساخت‌و‌ساز ان ها صرف نمی شود. همینطور وسعت محتواها با همدیگر برابر وجود ندارد. براین اساس نمی‌توان سنجه هایی مانند «رعایت اصول seo» و «ایجاد محتوای دارای ربط» را واحد سنجش سنجش محتوا در حیث گرفت.

گونه های تولید محتوا

گونه های تولید محتوا

هزینه ایجاد محتوای متنی: ایجاد محتوای متنی مانند نوشته‌ی‌علمی های seo معمولا واژه‌ای احتساب میگردد. این رقم مبنی بر کیفیت، مسئله، توانمندی و تخصص نگارنده و دیگر جزئیات متعدد میباشد. ساخت‌و‌ساز محتوا می‌بایست با در حیث تصاحب کردن اصول seo شکل بگیرد، در غیر این شکل ارزشی برای شما نخواهد داشت و صرفا پول خویش را هدر داده‌اید.

تعرفه ایجاد محتوا تصویری: محتواهای تصویری مشتمل بر تصویرسازی، ادیت عکس یا این که عکسبرداری می شوند. معمولا به ازای هر تصویر، پولی انتخاب می شود. واحد سنجش ویرایشی که روی یک تصویر یا این که عکس شکل می‌گیرد، برای هر نوع گرافیستی متغیر میباشد.

تعرفه ایجاد محتوا ویدیویی: هزینه ساخت‌و‌ساز این نوع محتوا زیاد میباشد و دربرگیرنده طرح نامه، دوبلور، پباده سازی شخصیت، تدوین و… می گردد. محتوا ویدیویی در کانال‌های اجتماعی موجب آوازه شما در طی کوتاه میشود. می توانید برای معرفی کسب و عمل خویش، از موضوعات مطرح روز فایده بگیرید تا ویدیوی شما دست به دست گردد.

هزینه ساخت‌و‌ساز محتوا صوتی: محتواهای صوتی براساس دقیقه احتساب میگردد. می توانید حامی مالی نرم افزار پرطرفدار صوتی بشوید یا این که خودتان یک اپلیکیشن صوتی بشوید. حامی مالی شدن هزینه کمتری برای شما به دنبال خواهد داشت.

(طریق دیگری برای به حساب آوردن تعرفه ایجاد محتوا وجود داراست که به طور پکیج ماهانه ارائه میشود. در این راه، به طور کلی پولی انتخاب میشود و ایجاد و نشر محتوا را دربرگیرنده میشود.

پکیج های تولید محتوا زاراکد یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه و هر ساله میباشد. هر پکیج مشتمل بر مورد ها ذیل می‌باشد:

تنظیم روز‌نگار محتوایی
ایجاد نوشته ی علمی‌های ۱۰۰۰ واژه ای seo گردیده
تصویرگذاری برای محتوا
لینک و پیوند‌سازی داخلی و خارجی)

گونه های تولید محتوا

گونه های تولید محتوا
برای ساخت‌و‌ساز محتوا به شما پیشنهاد میکنیم از سرویس ها ساخت محتوا استعمال فرمائید. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت زاراکد رجوع‌نمایید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *